Sivut

maanantai 4. maaliskuuta 2013

Trololollollollololoo

Hyvää viikon alkuu kaikille teille ihmisille :D Kuten lupasin eilen, niin tänään saatte ihan normaalin postauksen. Sanon vaan nopeasti että ne jotka eivät ole huomanneet, niin ruudun oikealla puolella on kysely, minkä erikoispostauksen tekisin viiden lukijan täytyttyä ;)

Mutta kuitenkin, tänään olin sitten tietenkin koulussa, jee! Meil oli oikeestaa aika iisi päivä, koska me tehtii vaa Fysiikkaa ja kemiaa, minkä jälkee niinku luettiin, kirjotettii tarinaa konellee, tai jotai sellasta(Minun tapauksessani chattaan ihmisten kanssa).. Olin oikeesti niin ilonen ku meillä oli tänään kaks ekaa tuntii(8-10) sisäliikkaa, koska meillä ei oo ollut sitä varmaa kolmee kuukauteen, ja grauh :D Nyt meil kuitenkin oli sitä normaalii, ensin jotain alkulämppää ja sit käsist ja jalkkista. Oikeesti, hyppäsin tänää ekaa kertaa melkee vuotee korkeushyppyy, ja meinasi hypätä sen patjan yli.. Taitava minä :D

En oo varma mitä teen tänää vielä, koska oon just nyt kotona ja tuntuu silt et oon vaa koko päivän kotona, ja sillee :/ Huomen en oo varma uudest postauksesta, koska mulla on harkat, nii mun täytyy sitä ennen tehä läksyt, ja sillee..

Pahoittelen tälläsest kuvattomast postauksesta :/
-Iida

2 kommenttia:

  1. Kiva blogi! Varmasti saa paljon lukijoita, mä ainakin jäin lukijaksi! <3 :)

    VastaaPoista
  2. Ai niin! :D Ja omani löytyy muuten täältä:


    http://raastaviapostauksiapikku-citysta.blogspot.fi/

    VastaaPoista